Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

váš styl je skvostnýV;-)....pro mě objev roku, (Topinko, hvězdo mého idnes promiň);-DR^

1 0
možnosti

I toto... děkuji uctivě. :-)

0 0
možnosti

pro paní autorku:nejhorší na tyhle akce je"kamarád" ,mnohé to už připravilo o iluze:-)

0 0
možnosti

Pěkný článek R^ souhlasím, že zpochybňování odbornosti odborníků je často hloupý předsudek. Já jsem ale proti nim taky zaujatá, jen v jiném směru: Jakožto samostatná ženská jsem, bohužel, udělala nepříjemnou zkušenost s mnoha řemeslníky, kteří, když vidí ženu, domnívají se, že vidí slepici snášející zlatá vejce. Nebýt má maminka stavební inženýrka a otčím bývalý prodejce aut, vždy ochotni poradit, možná bych pánům od fochu na ty jejich předražené pohádky o tom, co všechno můj byt nebo vůz potřebuje, skočila. Takže moje zkušenost: Chlapci umí, ale rádi si přirazí, kde co můžou, a proto je potřeba mít se na pozoru ;-)

0 0
možnosti

:-) toničko,já ,takto elektrikář v další činné službě,dělám takovým děvčatům ty běžný věci jako ten zadar fofrič.:-) což se nesetkává s pochopením mojí pani domácí".

a pak ještě pár kamarádům,kteří ,by se při práci zabili. za práci si nechám platit v práci.;-D

0 0
možnosti
Foto

Pokud nejde o "odborníka", je to na pohodu :-)

0 0
možnosti

K80a21r64e47l 93N16o33v19á43k

14. 1. 2013 13:26

Co je to "filda" ?

0 0
možnosti

to fakt nevíte??? Filosofická fakulta

0 0
možnosti

Mluvíte mi z duše. Také mám kolem sebe lidi, kteří nechápu, že jsem ochotná platit za jisté typy služeb. Jenže já bych samostudiem zabila spoustu času a výsledek by byl nekvalitní, v některých případech možná i životu nebezpečný. A navíc mne těší, že mohu nechat vydělat šikovnému živnostníkovi.

2 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1744x
...raději to nebudeme rozmazávat.

Více na Jazyková inkvizice