Diskuse

Jenom šest?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oho, číslo 1! V Stejně i v Pramenu panny.R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Čížková, s tím Vašim (nebo Vaším? - teď mám tak trochu trému), s tím Strýčkem, s tím jste mne fakt dostala. Když jej dávali byl jsem ještě hodně mlád (je to vůbec možné?). A s těma měšťákama? Víte, studoval jsem v Brně  a párkrát navštívil jednu rodinu v níž doučovala moje tehdejší přítelkyně. Byl jsem ve třetím ročníku a oni mě oslovovali pane inženýre! Netvrdím že to bylo jen o Brně, ale stejně.

Oslí můstek: vystudoval jsem technickou kybernetiku na VUT Brno. Nevím kdy to bylo, když jsem viděl (loutkovou) "Kybernetickou babičku". Bylo to v něčem jiném, v něčem jiném to však mělo s tím Strýčkem - dle mne - cosi společného. Označil bych to jako vidění čehosi, co tenkrát bylo ještě v plenkách.

Mějte hezký večer. Have a nice evening.

P.S. Nejste náhodou z Moravy?

1 0
možnosti

Milý pane Sedláku, díky za příjemný komentář.

Je to jednoduché, skoro všechny Tatiho filmy máme doma nahrané (včetně kraťasů), cca před 10 lety je uváděli na ČT2. Mám je moc ráda, škoda jen, že tahle poetická komika je dnes už skoro zapomenutá.

Z Moravy nejsem, kdepak. Jsem, jak se u nás u Vltavy říká, Pražák jako Brno. ;-)

P. S. Kybernetická babička... někde jsem o tom už slyšela; vedu v patrnosti, budu muset sehnat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1744x
...raději to nebudeme rozmazávat.

Více na Jazyková inkvizice