Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P67e95t11r 21K31ř94í70ž

31. 7. 2015 23:57

1/  Pročetl jsem výsledky, tj. "Doporučované" v oné diskusi, kterou démonizuje pan Polický. Takže: celkem 25 názorů. 2 přímo varují (!) před radikalizací, 21 nenásilných kritik, 2 závadnější (ne zločinné). Jak vidno, diskutující vyselektují naprostá hovádka navrhující fyzickou likvidaci atd.

2/  Dříve jsem se přihlašoval na aktualne.cz. Bývaly tam skvělé diskuse. Teď již nejsou. Proto jsem na protest přestal aktualne.cz navštěvovat. Servery vydělávají na reklamě, tedy na návštěvách.

3/  Některé redaktory zjevně štve, že si z jejich výplodů dělají lidé legraci.

4/  Pobavilo mne, když někteří diskutující bleskově zareagovali a po zrušení diskuse pokračovali v debatách o imigrantech pod jinými tématy :) Idnes možná následně musela řešit zásadní otázku spjatou na jedné straně s odchodem mnoha diskutérů a s nutným rušením jedné diskuse za druhou na straně druhé...

0 0
možnosti

Jsou to uprchlíci. probioha, vždyť to nejde dát do stejné kategorie jako nějaké zaměstnání. A hlavně to jsou ekonomičtí uprchlíci

1 0
možnosti

Ale jo, jde a dost dobře.

2 1
možnosti

Co se vám zdá divného na pokusu o útěk z vězení kde čekají na vyhoštění?

1 3
možnosti
Foto

Pokud se tam začalo diskutova podobně jako pod včerejším článkem

http://zpravy.idnes.cz/nemecko-uprchlici-utoky-zharske-do2-/zahranicni.aspx?c=A150729_152624_zahranicni_mlb

pak se uzavření diskuze zas tak nedivím.

Tam to byla totální žumpa:-/

1 22
možnosti
Foto

Pokud jste tam začal debatovat vy, nic jiného, než žumpa to být ani nemohlo.

24 4
možnosti

Protože jsem v průběhu zastavení diskuze pod článkem o Bělé zrovna diskutoval s Matoušem Lázňovským z Technetu.cz, nedalo mi se ho rovnou zeptat proč ta diskuze byla zavřená. Dostal jsem téměř nic konkrétního neříkající odpověď, ale myslím, že není od věci vám to sem zkopírovat, v případě, že by to někoho zajímalo :) Tady to je:

"Nevím přesně, nejsem v redakci a s nikým jsem o tomhle rozhodnutí nemluvil (a samozřejmě bych to já sám nerozhodoval ani v opačném případě). A i kdyby ano, já opravdu nemám mandát mluvit za redakci či za iDnes. 

Mně osobně to není příliš líto, to jste asi odhadl (mohl bych teď koneckonců dělat něco přínosnějšího), protože jsem je považoval za a) těžko zvladatelné moderátory, b) fórum pro radikální názory, které se pohybují na a za hranicí dobrého vkusu a mravů. 

V dosavadní diskusích byly nepochybně i podnětné připomínky, a já jsem rád, že jsem se do nich vydal, ale - znovu jen podle mého názoru - není té potenciální diskuse velká škoda.

Ještě na závěr připomínám, že diskusní fóra iDnes nejsou žádná veřejná platforma, ale služba nabízená soukromou firmou jejím zákazníkům."

3 0
možnosti

Díky za doplňující info!

1 1
možnosti

Ja vubec nevim o cem pisete-prominte.... jsem rad, ze to nekolik ctenaru vi.....to je prima)

0 0
možnosti

Jak psala i paní Kveta Vanek, která žije v Bostonu. Tam mají dnes zkušenosti krom jiných například s Indy, kteří opakovaně přicházejí se stejnou pohádkou "jsem členem politické strany, bojím se o svůj život a žádám o azyl", při čemž někde na netu mají podrobný návod jak postupovat při takovémto způsobu migrace a získání azylu. Nemusí vůbec být válka ani být v ohrožení života, je to tvrzení, o kterém mnohdy někdo těžko vyvrátí, že je pravda. Jenom naivní člověk by si dnes mohl myslet, že ti migranti co přicházejí do Evropy (nemluvě o tom čeho jsme svědky, že dělají) jsou nějací chudáčkové, kteří si předem nedali dohromady 2 a 2. Jsem přesvědčen, že ve většině případech jde o čirou vypočítavost a snaha parazitovat, čili přesně jak říkáte - uprchlík jako profese.

17 2
možnosti

Díky za rychlý, stručný a bezvadný blog! R^

11 1
možnosti

J69i49ř74í 34N57o77s84e34k

30. 7. 2015 22:23

Pravda, pravda, pravda. Mimochodem, všude jinde diskuse je - bulvár jako seznam, blesk, tvnova atd jsou holt neuvědomělí Rv

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS