Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

jennyfor

21. 12. 2010 18:02
Přesné,

taky to tak cítím.....a ani já už si nedokážu v klidu sednout ke knížce, jen těkám, přečtu pár odstavců tuhle a tamhle......odborné věci hledám jen na internetu......pak toho sice vím hodně, ale jen povrchně, bez souvislostí......a děti to tak mají už od mala, nic jiného neznají, v nás jsou ještě aspoň ty základy z dětství, kdy bylo na čtení času dost......a nenapadá mne, jak to změnit.....:-(

0 0
možnosti
DM

dvdmchl

21. 12. 2010 17:58
Víte já bych si nedělal iluze o vznešenosti

dávných časů. Lidé jsou po tisíciletí víceméně stejný. Jen dnes jich umí mnohem více číst a psát. A je to tak dobře. Chcete-li se nadřazovat nad lůzu, vaše věc, důležité je, že jak pro lůzu tak pro vás tu existuje dostatek příslušných děl.

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

21. 12. 2010 17:56
Seminárky a referáty

Jestli je chceš vynechat, hledej na warezu nebo v odborných databázích.

0 0
možnosti

Lachenauerin

21. 12. 2010 20:10
Re: Seminárky a referáty

Díky.

0 0
možnosti
JN

Yesname

21. 12. 2010 17:53
Promiňte, ale

tvrdit, že autor může a má promlouvat tak dlouho, dokud má co říct, je dost scestné. Vy možná máte dost času poslouchat všechno a číst všechno, ale já osobně také preferuji stručnost a jasnost. Víte, ono není příliš zábavné očekávat půl hodinu pointu a přitom nevědět, jestli přijde (a jaká). Básníci ať si promlouvají jak dlouho chtějí. Já mám zkušenosti z nicneříkajících schůzí před čtvrtstoletím, kdy každý žvanil a nic z něho stejně nevylezlo. Teď mi to začíná připadat u některých lidí, například zrovna u pana Klause, dost podobné. Jenom pro zajímavost - znáte někoho, kdo by si koupil nějakou jeho knížku? Já osobně ne, a to znám hodně lidí.

0 0
možnosti
KJ

Kol Ja

21. 12. 2010 17:58
Re: Promiňte, ale

hmmm... máte zatím nejdelší příspěvek, ale vlastně jste nic neřekl:-(Rv

0 0
možnosti
KO

bramarbas

21. 12. 2010 17:52
Nádhera!

;-D

0 0
možnosti
M

mafra_fan

21. 12. 2010 17:42
měla byste, madam, psát častěji, je to skvělé

:-)R^

0 0
možnosti
DK

drkva

21. 12. 2010 17:23
Váš blog je jeden z mála ostrůvků na tomto serveru,

který stojí za to pravidelně navštěvovat.

Líbí se mi Vaše články.

Díky. R^

0 0
možnosti
ML

marlow

21. 12. 2010 16:59
Krasne Vanoce

:-)

0 0
možnosti
ML

marlow

21. 12. 2010 16:55
Chcete neco videt?

Nepremyslejte nez neco udelate. Nejdriv udelejte co Vas napadlo a pak se divejte. A pokud Vas zrovna nic nenapada poslouchejte ticho. Buh se ozve.

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1744x
...raději to nebudeme rozmazávat.

Více na Jazyková inkvizice