Diskuse

Transka... aneb Jak si připadat jako ufon

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)Málo píšete a při tom vaše příspěvky do diskusí jsou tak rozumné a tolerantní.

0 0
možnosti

A  to je prosím legální, aby transsexuálové měli děti? 8-o8-oRv

0 0
možnosti

Proč by to nemělo být legální? Dítě může mít každý, kdo je toho fyzicky schopen. Chtěl byste snad, aby to některým lidem bylo zakázáno? No, to bychom dopadli...

0 0
možnosti

J82a87r38a 81R43a12n95k

10. 10. 2015 0:32

Svet se pochopitelne meni castecne vsude....i tam, kde byste to nejmene ocekavala, zkuste se na cas venovat cestovani po sveter, pomaha to rozsirit rozhled a nazory.

0 0
možnosti

Pěkný,moc pěkný. Jen bych podotkla,že vy jste viděly lidi co měli zjevně podporu rodiny,ty netřeba litovat. Ale znám kluka,teda ještě ne úplně " hotovyho", toho vyhodili z domova,že je uchyl. Takových lidi mi je neskutečně líto. Vždycky se mi chtělo brecet,když mi říkal své trápení a jak mymu synovi závidí mámu jako jsem já.Ale naštěstí je už v pohodě. Z nás " normálních" si nikdo neumí představit co prožívají,jak své tělo nenávidí a fakt je super,že dnes už to umějí doktoři řešit.

2 0
možnosti

P79e58t84r 80K73ř41í98ž

10. 10. 2015 14:31

Ačkoli jsem ryze hetero, umím si představit, že tito lidé zažívají hodně nesnadný život. Svou orientaci si přitom nevybrali, nemohou z ní např. "vystoupit" a zvolit si jinou.

0 0
možnosti

D70a36v15i29d 91V98l63k

9. 10. 2015 16:59

Klobouk dolů a KarmaR^

1 0
možnosti

Z co karma? Že se chlapi chovají jako ženské? že mají u sebe u sebe děti a chovají se jako buzny? Rv8-o8-o8-o

0 0
možnosti