Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co ta druhá strana mince.Lhostejnost.Jistě bude slyšet nářek sousedem mlácené ženy a dětí.Koho by to zajímalo.Je to přece jeho žena a jeho děti,tak si s nimi může dělat co chce...

1 0
možnosti

článek R^. Jinak to Norsko, to je moje nová nořní můra. Malé dítě velmi vážně nemocné v nemocnici a zabavené z důvodu prý malého kontaktu s rodiči. Šílené. Pro mě jako rodiče strašná představa, kam až může stát zajít a na základě nějakých pseudozákonů zničit život všem. A jen pro peníze, které se kolem toho točí, tím jsem si jist.

1 1
možnosti

dítě s nefunkčními ledvinami musí být tak unavené s neustálou otravou organismu a dialýzami, že spíš celej den prospí , tak jakej kontakt..

0 0
možnosti
Foto

Karma, karma, karma.....

Píšete mi z duše a to skoro doslova. Popsala jste mé životní krédo a přístup k životu a lidem.

Ano, občas musíte někoho "sežrat" k zajištění klidu ve svém prostoru, ale vcelku to jde.

Nemusí to být zrovna ideální způsob života (ostatně co je ideální), ale v současných podmínkách a stavu společnosti asi nic lepšího není.

2 0
možnosti

J37a78r84a 44R63a47n53k

13. 1. 2016 4:08

Da se to skutecne aplikovat na vse okolo nasR^

0 0
možnosti
Foto

Ale to oni vám sousedé navenek klid dají. Nemají totiž koule na to aby vás okradli, aby vám přikazovali co smíte nebo nesmíte vlastnit, dělat, jak smíte nebo nesmíte vychovávat své děti atd. atd. Na to aby vás okradli a aby vám zasáhli do vašeho života mají vaši sousedé politiky a to stačí.

0 0
možnosti

Víte, mě právě to Vámi zmíněné "navenek" dost děsí. V mnoha ohledech jsem opravdu velmi sociálně naivní, nenapadne mě "studovat", jak žijí lidé kolem mě, pokud mě tito vysloveně neruší. Ale už jsem si vícekrát všimla, že lidé kolem mě o mně vědí více než já sama...

Vlastně tyto lidi tak trochu lituji...

Sama mám tak "hutný" život, že na soukromé věci ostatních lidí vážně nemám kapacitu pozornosti.

Samozřejmě, vidím-li člověka v nebezpečí, úplně instinktivně se ho zastanu (ať už na něho "jen" řve protivný prodavač, anebo se dotyčnému udělá zdravotně zle na veřejnosti.. a dokonce mám dojem, možná ale mylný, že lidé, co se velmi zajímají o prkotiny týkající se sousedů, nechají na ulici ležet člověka s infarktem či epileptickým záchvatem, nepřivolají mu pomoc...). Párkrát jsem takto v rušném prostoru, kde byly stovky kolemjdoucích, byla jediná, kdo vytáhl z kapsy mobil a volal záchranku...

5 1
možnosti

J73i27ř96í 70N63o66s90e76k

12. 1. 2016 20:54

Vlastně se nedivím... :-(

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS